Pomarańcza to owoc, który w miesiącach zimowych występuje obficie

Zawiera wiele składników odżywczych i jest doskonałym źródłem witaminy C.

Pomarańcza była również używana jako symbol odwagi, nadziei i odnowy.

Styl życia na diecie pomarańczowej spopularyzował Alan Aragon, który zasugerował dodanie grejpfruta do diety swoich pacjentów z cukrzycą typu II w celu poprawy poziomu cukru we krwi.

Firma Apple wydała niedawno nowe „pierścienie fitness”, które mają zachęcać ludzi do częstszego biegania lub ćwiczeń. Pierścionki kosztują 50 USD i można je nosić na jedną lub obie ręce.

Niektórzy trenują do wyścigów, takich jak biegi (lub kolarstwo), takie jak maraton bostoński. Inni mogą zdecydować się na trening personalny lub spróbować zajęć Crossfit

Porozmawiajmy o pomarańczach.

Jak jesz?

Nie o tym mówię. Zamiast tego porozmawiajmy o tym, jak jesz żywność inspirowaną pomarańczą, aby uzyskać codzienną dawkę witaminy C.

Pierwszym krokiem w tym procesie jest obranie pomarańczy i użycie jej jako kubka do picia. Następnie możesz wziąć segment z drugiej strony i użyć go jako słomki do ssania jak soku. Następnie usuń nasiona ze środka i zjedz je tak, jak są, lub dodaj je do dowolnego przepisu, który gotujesz z segmentami pomarańczy (lub jesz na surowo). Ostatni krok jest opcjonalny, ale zalecany – wypij trochę wody z kubka przed włożeniem go z powrotem do lodówki do późniejszego użycia.

Pomóc może dieta bogata w pomarańcze

Pomarańczowy to jasny, wesoły kolor. To idealny wybór na siłownię, ponieważ widać go z daleka i łatwo go zauważyć. Zapewnia również pozytywny nastrój, dzięki czemu czujesz się zmotywowany do ćwiczeń.

Wielu ekspertów zaleca spożywanie pomarańczy przed treningiem, aby dać organizmowi energię i poprawić wydajność. Udowodniono, że poprawiają wyniki sportowe poprzez zwiększenie ilości tlenu we krwi, co pomaga w osiąganiu lepszych wyników.

Related Posts