Pomarańczowy to idealny kolor na siłownię, ponieważ jest oznaką zdrowia, dobrego samopoczucia i witalności

Dieta nie jest łatwa. Wymaga długich okresów cierpliwości i poświęcenia, które mogą odwrócić ludzi. Na szczęście istnieją sposoby na osiągnięcie pożądanych rezultatów bez konieczności spędzania godzin na siłowni lub wprowadzania drastycznych zmian w diecie.

Firma Apple Inc. wprowadziła nową linię produktów o nazwie „The Gym” w 2017 roku, która obejmuje aplikację i sprzęt, który pomaga użytkownikom wykonywać ćwiczenia w pomieszczeniach, nawet bez wychodzenia z domu.

Owoce pomarańczy są doskonałym źródłem witaminy C. Można je również wykorzystać do gotowania i pieczenia. Można go znaleźć w słodkich, pikantnych daniach, sokach, napojach i nie tylko.

Na siłowni możesz czerpać korzyści z pomarańczy na wiele sposobów:

– Pij sok pomarańczowy przed i po treningu – Jest bogaty w witaminę C, która wspomaga regenerację po zakwasach.

– Wcieraj pomarańcze w skórę podczas treningu, aby zmniejszyć zmęczenie i bolesność mięśni.

– Dodaj skórkę do swojego dania!

W ostatnich latach przeprowadzono szereg badań, które pokazują korzyści płynące z owoców i soku pomarańczowego.

We wrześniu 2016 r. zespół naukowców z University of East Anglia odkrył, że picie soku pomarańczowego i jedzenie pomarańczy może znacznie poprawić zdolność ludzi do ćwiczeń.

Dzieje się tak, ponieważ pomarańcze zawierają witaminę C, która pomaga w większej dostępności tlenu w organizmie, a tym samym wspiera trening wytrzymałościowy podczas aktywności.

Related Posts